021 66629009

ارتباط با ما

-->
به کارگیری صحیح چراغ فروشگاهی، باعث ایجاد نمایی زیبا از دکور و ویترین شده و می‌ تواند به جذب بیشتر مشتریان کمک کند.
09 بهمن

انواع چراغ فروشگاهی 

یکی از مهمترین موارد موثر بر نورپردازی مناسب فروشگاه مربوط به تهیه چراغ فروشگاهی است. این نوع چراغ دوام و ماندگاری زیادی داشته و به دلیل ایجاد روشنایی و نورپردازی مناسب کاربردهای مختلفی دارد. در این مقاله انواع چراغ فروشگاهی را معرفی کرده و پس از بررسی کاربرد آن ها، شما را برای خرید هر کدام راهنمایی می کنیم.

معرفی انواع چراغ فروشگاهی

معرفی انواع چراغ فروشگاهی

به کارگیری صحیح چراغ فروشگاهی، باعث ایجاد نمایی زیبا از دکور و ویترین شده و می‌ تواند به جذب بیشتر مشتریان کمک کند. در واقع کیفیت نور نقش مهمی در کاربری های فروشگاه داشته و بر رفتار مشتریان تاثیر می‌ گذارد. این عامل باعث فروش محصولات بیشتری شده و به توسعه کسب و کار شما کمک زیادی می‌ کند. همچنین جلوه خاص و فوق العاده ای به اجناس داده و باعث جذب نگاه مخاطب می‌ شود. 

به طور کلی از طریق به کارگیری چراغ فروشگاهی می توانید چیدمان اصولی مغازه خود را طراحی کرده و دکوراسیون منحصر به فردی داشته باشید. در ادامه ضمن بررسی انواع چراغ فروشگاهی و کاربرد هر کدام، بهترین مدل را معرفی کرده و شما را برای خرید آن راهنمایی می‌ کنیم.

چراغ فروشگاهی سقفی پریسکوپی

چراغ فروشگاهی سقفی پریسکوپی

این چراغ تنوع زیادی در رنگ نور داشته و می‌ تواند به صورت آفتابی، سفید طبیعی و مهتابی تهیه شود. همچنین زاویه پخش نور مناسبی داشته و از توان بالایی برخوردار است. چراغ فروشگاهی سقفی پریسکوپی معمولا به صورت توکار نصب شده و ضخامت کمی دارد. همچنین طراحی شیک و زیبایی داشته و کیفیت ساخت آن بسیار عالی است. این محصول یکی از انواع چراغ فروشگاهی بوده و می تواند به همراه گارانتی خریداری شود. همچنین در ایجاد روشنایی مناسب موثر بوده و مجهز به تکنولوژی منبع نور COB است.

کاربرد چراغ فروشگاهی سقفی پریسکوپی

یکی از بهترین انواع چراغ فروشگاهی به صورت سقفی پریسکوپی طراحی شده و برای ویترین فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این چراغ کاربرد وسیعی در بخش ویترین یا دکور مغازه داشته و نقش مهمی در ایجاد نور پردازی مناسب محیط دارد.

چراغ فروشگاهی روکار

چراغ فروشگاهی روکار

یکی از انواع مختلف چراغ فروشگاهی، به صورت روکار قابل نصب بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد. این چراغ توان مناسبی داشته و شامل رنگ نورهای متنوع از جمله مهتابی است. همچنین زاویه تابش بسیار خوبی داشته و طراحی مدرن و زیبایی دارد. 

چراغ فروشگاهی روکار پس از نصب، امکان مشاهده بدنه چراغ بر روی سقف را فراهم می‌کند. این چراغ باعث توزیع نور یکنواخت در محیط شده و جایگزین مناسبی برای لامپ های قدیمی و پر مصرف است. همچنین طراحی فریم خاص و منحصر به فردی داشته و از تنوع بالایی برخوردار است.

کاربرد چراغ فروشگاهی روکار

این چراغ مناسب سقف های بلند بوده و برای نورپردازی مدرن در فروشگاه ها و گالری ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز، به جلوه بیشتر محصولات کمک کرده و نقش مهمی در تزئین محیط دارد.

چراغ فروشگاهی ریلی

چراغ فروشگاهی ریلی

یکی از مدرن ترین روش ها در به کارگیری انواع چراغ فروشگاهی، استفاده از چراغ ریلی است. این چراغ ها به صورت ردیفی در کنار هم قرار گرفته و روشنایی مورد نیاز فضا را فراهم می کنند. همچنین به دلیل قرارگیری بر روی ریل، امکان حرکت و جا به جا شدن را فراهم کرده اند. 

در واقع شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، انواع چراغ فروشگاهی ریلی را بر روی زمین، دیوار یا سقف نصب کرده و در ایجاد نورپردازی مناسب نقش داشته باشید‌. 

چراغ فروشگاهی ریلی مجهز به قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بوده و برای استفاده در محیط های داخلی پیشنهاد می شود. همچنین توسط ریموت قابل کنترل بوده و علاوه بر زاویه تابش مناسب و یکنواخت، شامل رنگ نورهای متنوع است.

کاربرد چراغ فروشگاهی ریلی

انواع چراغ فروشگاهی ریلی برای استفاده در فروشگاه ها و مراکز تجاری مناسب است. این چراغ به دلیل شیوه خاص نصب، امکان تابش موضعی نور را فراهم کرده و برای روشن کردن ویترین ها، اشیاء ایستاده یا نصب شده بر روی دیوار مناسب است. همچنین به بهتر دیده شدن اجناس کمک کرده و نقش مهمی در ایجاد نورپردازی مناسب محیط دارد.

معرفی بهترین مدل چراغ فروشگاهی

در بین انواع چراغ فروشگاهی، انتخاب بهترین مدل به عوامل مختلفی همچون مقدار روشنایی، زاویه تابش، نوع منبع نور و ترتیب قرار گرفتن نورها بستگی دارد. به طور کلی بهترین مدل چراغ فروشگاهی باعث نورپردازی مناسب ویترین، دکور یا قفسه های فروشگاه شده و به بهتر دیده شدن اجناس کمک زیادی می‌ کند. همچنین به صورت کم مصرف طراحی شده و مجهز به تکنولوژی LED است. 

این چراغ باعث تابش یکنواخت نور شده و از طول عمر مناسبی برخوردار است. همچنین دارای قابلیت تنظیم مستقیم و نور طبیعی روز بوده و مقاومت بالایی در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی دارد. به طور کلی بهترین مدل چراغ فروشگاهی یکی از انواع چراغ های سقفی پریسکوپی، روکار یا ریلی بوده و متعلق به برند EDC است.

از کجا چراغ فروشگاهی بخریم؟

یکی از عوامل موثر در انتخاب بهترین مدل چراغ فروشگاهی، توجه به خرید از مراکز معتبر است. در این میان فروشگاه اینترنتی امیرلایت با داشتن چندین سال تجربه در زمینه فروش تجهیزات نورپردازی از اعتبار بالایی برخوردار بوده و انتخاب مناسبی برای خرید انواع چراغ فروشگاهی است. همچنین دارای متخصصین و مشاورین حرفه ای بوده و شما را برای خرید بهترین نوع این محصول راهنمایی می کند‌. 

این فروشگاه ضمن تضمین بهترین قیمت، محصولات برندهای معروف را با بالاترین کیفیت عرضه می کند. همچنین امکان بررسی و مقایسه مشخصات فنی هر کالا را فراهم کرده و از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار است.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با مدل های مختلف چراغ فروشگاهی آشنا کرده و اطلاعات شما را درباره ویژگی ها، شیوه نصب و کاربرد هر کدام افزایش دادیم. در پایان پیشنهاد می‌ کنیم برای انتخاب بهترین مدل چراغ فروشگاهی محصولات برند EDC را انتخاب کرده و از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی امیرلایت، از پشتیبانی گسترده ای بهره مند شوید.

به یاد داشته باشید این تیم تنها در زمینه فروش کالاهای معتبر فعالیت داشته و تنوع زیادی در محصولات ارائه شده دارد. همچنین امکان پرداخت در محل را فراهم کرده و انواع چراغ فروشگاهی را با گارانتی اصل در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برچسب ها

تماس با کارشناسان